2011. augusztus 9., kedd

NOND - Nails Of NowaDays

a kezem a teszter ;)
Bevetésen a nemrégiben vett Essence Nail Art Cracking top coat - Black ! Minden ujjamon más szinnel próbáltam ki, a lábamon a kék maradt ami a NYC Quick Dry Polish 206 East Village árnyalata. Imádom! Annyira szép kék, inkább türkizkék vagy tengerszínű, nemistudom de a lényeg hogy gyönyörű :) Szóval sorrban a nagyujjtól kezdve : 
-NYC Quick Dry Polish 206 East Village
-Essence Colour&Go 22 What do you think?
-Lora Express finish (valami pink)
-Essence Multi Dimension 42 Dress to a party
-Essence Multi Dimension 51 Party Time

és mégegy
Nekem Nagyon Tetszik ez  Cracking stílus! Másoknak is ajánlom :)













Őket használom Mostanában <3


Abszolút szerelem (hoppika Más a BB is feltűnt!)


Díszítés - amit én használok































Díszítés : Ezt a kis kör alakú strassz gyűjteményt még sokat fogjátok látni tőlem. Ha fel akarom dobni a körmeimet általában ezt használom..lehet vennem kéne díszítő lakkokat...Na de a lényeg hogy ez a kis készlet nagyon szuper! :) Mindössze 500 ft.- volt. Egy barátnőm hozta nekem egy kisvárosból. Kellékes boltokban ugyanez 1000- 1500 ft.- körül mozog ami szerintem sok érte. Nagyon hasznos kis "cucc". Imádom!




És a ragaszó amivel a köveket ragasztom fel

2 megjegyzés: