2011. augusztus 9., kedd

Essence Ballerina Backstage


Végre! A kezemben vannak! Na jó meg a számon meg az arcomon meg a szememen meg a hajamban.. Miről is beszélek itt? Hát az Essence Ballerina Backstage kollekció darabjairól!

Még egyszer sem vágytam ennyire az essencetől mint ezekre és az hogy megkaptam őket körülbelül felér egy lottónyereménnyel. ( Na jó annak talán lehet egy kicsit jobban örültem volna :D ) 
Na de akkor kezdem is! 



Körömlakk - 02 Wear your little tutu
Hosszantartó formula. Enyhén csillogó rózsaszín körömlakk ami igazából csak az üvegben látszik a körmökön már nem. Nagyon szép kellemes szín. Régóta vadászok már ilyen körömlakkra (a Lora valamilyen pink-et is ezzel a céllal vettem de az mégsem olyan volt mint amilyenre számítottam) és ez pont olyan amilyet akartam. Feldobtam pár fekete strasszal a lakkot így eggyütt csipke hangulatát kelti. A csomagolás ellenállhatatlan (bár lehet csak nekem mivel imádom a csipkés dolgokat). Összességében szuper!



blush soufflé 01 prima ballerina
Matt rózsaszín amely természetes acrpírt kölcsönöz. Könnyen eldolgozható tartósabb a porállagú változatoknál. A csomagolás tégelyes (és cuki) ami érthető mivel egészen habos állagú. Nagyon szeretem. Aki betudja szerezni annak mindenképp megéri mivel más márkánál nincs ennyiért habállagú pirosító.






eye soufflé 01 dance the swanlake
Tégelyes krémes szemhéjfesték. Fehéres halványrózsaszín. Könnyű felvitel. Gyakorlatilag alig látszik hogy van a szemhéjon(látszik is meg nem is). Szemhéjtussal kiegészítve tökéletes nappali smink. Csillámos szemhéjpúderrel viszont fixálhatjuk és még plusz csillogást is adhatunk neki. 





eye soufflé 03 grand pilé- in black
Tégelyes krémes szemhéjfesték. Matt fekete bár a prómó képeken csillámosnak tűnt. A felvitelnél vigyázni kell egy kicsit mert néhol több marad a szemhéjon néhol kevesebb. Ezt mindenképp fixálni kell  szemhéjpúderrel ha igazán feketét akarunk. Ha szürkét szeretnénk elég egy keveset eloszlatni a szemhéjon. Valószínűleg füstös smink alapjaként fogom használni.



Szájfény - 01 Wear your little tutu 
A szín megegyezik a lakkéval bár ez jobban csillog. A csomagolás itt is szuper aranyos. Viszont a legeslegnagyobb pozitívum az applikátor! Egy matricával fel is tűntetik az újítást. Szerintem ez az essence eddigi legjobb applikátora. Fekete szálakból van és nagyon puha. (Lehet hogy valódi szőr?) Tökéletes felvitel. Új terméket avattam a kedvenc szájfényem cím alatt :)


Ti mit gondoltok? Nektek is tetszik a 
Ballerina Backstage Kollekció?

Leteszteltem a színeket a karomon :)



5 megjegyzés:

  1. nagyon szépek. :) bárcsak itthon is kapható lenne, az Essence akkor tuti kifosztaná a pénztárcám. :) meg a Natventurista-val, meg a 50's-zel, meg az Urban Messages-zel is (Müller nincs a környékemen..)

    VálaszTörlés
  2. hát igen :( a Natventurista nekem is nagyon tetszik főleg a blush-stick :( Remélem tudok belőle szerezni :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon kis szépek kár hogy én nem igazán értek a sminkeléshez:D pedig vannak olyan szép dolgok de nálam csak porosodnának:D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is annyira aranyos a csomagolásuk :) A sminkelésbe meg bele lehet jönni :)

    VálaszTörlés
  5. pedig nem értem hiszen rajzot tanulok és mégse értek hozzá de majdcsak lesz valami:D

    VálaszTörlés