2011. augusztus 19., péntek

Catrice AllRound Conceler

Hellóka!
Szerintem az egyik legfontosabb sminktermék a korrektor. És hogy mért mondom ezt ? Mert  ha nincs kedved magadra alapozót tenni  akkor egy korektorral is szebb tónusúvá teheted a bőrödet. Eddig ceruza formájú és rúzsra hajazó kivitelben voltak korrektoraim, de mivel már mind a végét járja egy ideje kerestem az úgymond szuper korrektort. És egy kis szerencsének hála meg is találtam!
Szuper  jó  :)
Valami ami mindenre megoldás.....
Már egy ideje szemeztem vele a boltban, végül a Müllerben bepottyant a kosarunkba. Azt hiszem az ára 1150.- forint volt. Azt kell mondjam ha dupla ennyibe kerülne akkor is megérné! Minden problémára megoldás. Jól fed, viszonylag tartós és bármilyen bőrtónusra tökéletes hisz akár kikeverhető a bőr árnyalata. Amint látjátok öt szín van benne : zöld a piros foltokra és kipirosodásra,rózsaszín a karikás szemekre, a másik három árnyalat pedig egyéb bőrhibákra. Meglepődtem de minden színét tökéletesen használni tudom.



Összességében szuper.  Egy ideig biztosan nem kell korrektor miatt aggódnom. Szerintem ez a korrektor sokaknak ideális.  Pirospont neki. Újra venném-e?  Igen. Bárha erre kerül a sor lehet majd a  kiváncsiságom győz és másfajtát veszek. Ez a termék bárkinek hasznára lehet csak  ajánlani tudom.
bocsi aminőségért




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése