2012. július 7., szombat

Anime Eyes'



Amint a fenti képeken is látható volt megcsináltam magamnak azt a bizonyos "anime eyes makeup"-ot. Igen a képek kicsit viccesek. A családom meg is ijedt tőlem egy kicsit de aztán csak legyintettek egyet, mert már megszokták a hülyeségeimet. A teljes smink elkészítése körülbelül 30 percet vett igénybe.(meg kell várni hogy megszáradjon egy-egy réteg és a többi..) Sok videót néztem végig mire elhatároztam magam és neki kezdtem. Mindenki másképp csinálja. Szerintem én egy alap egyszerű módon készítettem el. A végeredmény pedig magáért beszél. Ha már megijeszti a családot tuti hogy jól sikerült. Ha valaki 'vicces buliba',farsangra,halloweenra vagy egyéb ilyesfajta alkalomra készül, vagy ha valaki szimplán csak anime fan annak bátran ajánlom. Ha titeket érdekel ez a dolog szivesen csinálok egy post-ot lépésről-lépésre. (mert rózsaszínben is megakarom csinálni..hö-hö) Na addig is puszi mindenkinek.

5 megjegyzés:

  1. lovely blog. please visit also mine and tell me what you think <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. wow, tényleg nagyon vicces :D
    ha van kedved nézz be hozzám:

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. hát igen :) eléggé hallooween-es lett :D
    persze benézek :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóóóóóóóóóóóóó

    nice blog :) follow you!

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés