2012. január 15., vasárnap

All around essence '

Trendkiadások régebbről, most és ezután...

Circus Circus! 
Ez a kollekció nálam nagyon ott van. De tényleg. Sok csillám, élénk színek és Cirkusz hangulat.  Még egy parfümmel is feldobták a dolgot. A körömlakkok pedig külön szuperek a praktikus 2 az 1-ben csomagolás miatt. 

Legends of the sky
A pirosítót mondanám az abszolút győztesnek. Remek színe van. A szemhéjpúder paletta sem rossz a pirossal és a naranccsal. A körömlakkok közül is csak ezt a kettőt említeném, meg talán a nude árnyalatút. A rúzsokról ne beszéljünk. Barna? Szürke? Nemár...Bár az ötlet nem volt rossz.



Crystalliced
Hát ez nem az én világom. Igazából nem tetszik. A csomagolás nagyon szép, kis hópelyhes, de mivel nálunk a télnek semmi jele a hidegen kívül nem tudom átérezni ezt a "hóhercegnő vagyok valentinnapkor" dolgot. Vannak benne aranyos dolgok, de minden olyan semmi színű. A kis hópelyhes szempilla spirál aranyos de láttunk már ilyet. Talán a folyékony highlightert vagy a csillámzselét megvenném de egyébként semmi extra.



Get Big Lashes!
Mini trendkiadás? Szempilla spirálok. Kinek mi. Hosszú vagy dús minden van itt. Szerintem nem lehet rossz. 


7 megjegyzés:

  1. :( Kár,hogy nincs több bejegyzésed:(

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szívesen olvasnék több bejegyzést tőled, ezért feliratkoztam, hátha! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Hát igen tény és való hogy elhanyagoltam a dolgot :(
    De annak igazán örülök hogy ez a kevés is tetszik valakinek! :)

    Lifelike Vision a te blogod is tetszik :) fwliratkozom hát hozzád :)

    ÉÉÉs megpróbálok valami újítást és folyamatosan posztolni :)

    VálaszTörlés
  4. Én is várom a bejegyzéseket, nagyon tetszik ez a kevéske post is! :)

    VálaszTörlés
  5. Nem is tudjátok hogy ez mennyire jól esik! Itt ülök arcmaszkkal a fejemen és nemakarom el hinni :)

    VálaszTörlés