2011. október 8., szombat

Horoszkóp (avagy milyen smink áll jól a csillagjegyedhez ?) - I. Skorpió



Mivel ebben a hónapban van a születésnapom és pont a skorpió első napján születtem ezért találtam ki ezt a horoszkópos úgymond sorozatot. Remélem tetszeni fog. (bővül majd haj,smink,köröm képpel)

"A szépség, a kisugárzás és a jó megjelenés nem csupán adottság kérdése. Sok múlik azon, hogyan éljük meg nőiességünket és mennyit törődünk testünkkel - lelkünkkel. A csillagjósok szerint külsőnk - így sminkünk is - alapvetően attól függ, milyen jegy alatt születtünk. Igazuk lehet."


"A Skorpió lételeme a különbözőség, ezért sminkjében és frizurájában egyaránt egyéni megoldásra törekszik. Szereti a vad frizurákat, a buja rendezetlen fürtöket.Haját szívesen festi vörösre vagy szőkére; az érzéki formákat részesíti előnyben. Sminkeléskor figyel a “varázslatos tekintetre” – szemeit szemhéjpúderekkel és fekete tussal emeli ki. Az élénk színű, érzéki száj éppúgy hozzátartozik, mint az arcpirosítóval kiemelt halántékvonal."

Ami igaz (legalábbis rám) : Imádom az egyéni dolgokat, azt ami csak nekem van vagy legalábbis kevés embernek adatik meg. A hajam sokszor rendezetlen sőt meg se fésülöm ha tetszenek benne a hullámok. Régóta gondolkodom a vörös hajon (már csak a nevem miatt is).
Szinte mindennap tussal húzom ki a szemem és a pirosító sem maradhat el. Bár az egész elég általánosnak tűnhet de van benne igazság. Horoszkóp függőnek nem mondanám magam de imádom hogy skorpió vagyok és szeretem olvasni a jellemzőimet meg mindenféle ezoterikus dolgot. Nekem bejön ez a jellemzés.

Nektek hogy tetszik az ötlet? 
(forrás : astronet)

2 megjegyzés:

  1. Én is skorpió vagyok, festett szőke és 6éve miden áldott nap kihúzom fekete tussal a szemem. Amúgy nem hiszek a horoszkópban, de vicces mikor véletlenül bejön.=)

    VálaszTörlés
  2. Hát ha már nem csak nekem stimmel akkor lehet benne valami :)
    Az viszont még jobb mikor olyat ír a horoszkópom ami soha az életben nem történne meg ..de azért én várom és utólag jót röhögök rajta :D

    VálaszTörlés