2011. július 22., péntek

Must Have # 01


Hát igen az  Essence mindig kitesz magáért, de valahogy Magyarországot mégis kikerülik a legjobb trend kiadások. A Ballerina Backstage kollekció nekem már most a szívemhez nőtt. Imádom a csipkés dolgokat mostanában halmozom őket. Ez a babarózsaszín pedig olyan kis ártatlan hogy muszáj szereznem valamit ebből a kollekcióból. Legjobban a hajpánt , a rózsaszín körömlakk (nagyon régóta keresek már igazán babarózsaszín jól fedő körömlakkot), a pirosító (nagyon) és  a fekete-rózsaszín eye- souffléért vagyok oda. Ezek közül biztosan akarok szerezni  valamit ...az összeset. Az egész kollekció illeszkedik a 2011.-es trendekhez.  Szóval összefoglalva  tényleg nagyon ott van ez a kollekció. Engem elvarázsolt de, szerintem titeket is! Ha már ennyit áradoztam róla itt vannak a képek:





blush soufflé - prima ballerina
Hajpánt

eye soufflé
körömlakk
A teljes a kollekció

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése